Світ мистецтва – хвилюючий та живий, повен перетікання енергій, смислів та образів. Два художники керамісти – Петеріс Мартінсон та Ігор Ковалевич – що їх об’єднує? У середині 80-их Петеріс Мартінсон – латвійський кераміст із Риги понад пів року працював на ЛКСФ, про це ми довідалися досліджуючи середовище фабрики. У рамках проєкту «Лабіринти ЛКСФ» було представлено […]
БІЛЬШЕ ⟶
Ваша кар’єра почалась у 1966 році зі скульптури в Стрийському парку. Мало хто знає, що Ви – автор «Лілеї» з Лебединого озера. У вашій творчості вона дала початок жіночій еротичній скульптурі, а місту – впізнаваний пойнт Стрийського парку.
БІЛЬШЕ ⟶
Мирослава Ляхович в розмові з художницею Марією Курочкою про роботу ЛКСФ, людське неприйняття, тиражування і творчість, розчарування і загибель фабрики.
БІЛЬШЕ ⟶
Юрій Скрипченко, директор ЛКСФ (1983-1996) в розмові з Мирославою Ляхович розповідає про ілюзію кризи 90-их на фабриці, причини занепаду виробництва та курйози з ідеологічними замовленнями
БІЛЬШЕ ⟶
У 1958 році я приїхав до Львова вступати в Інститут прикладного мистецтва, але оскільки не мав спеціальної підготовки, то мене прийняли вільним слухачем. Вчителем з композиції був Роман Сельський, з живопису – Данило Довбошинський
БІЛЬШЕ ⟶
Мирослава Ляхович та Наталя Матлашенко в розмові зі скульптором і художником Романом Петруком про творчість та тиражування, художню раду як своєрідний мистецький вишкіл та скульптуру, яка повинна виростати, наче гриби.
БІЛЬШЕ ⟶